CELEBRACIÓ DE SANTJORDI

Aquest any hem pogut tornar a celebrar un Sant Jordi com els de sempre i, quina il·lusió ens ha fet!

A l’Escola Petita companyes i companys d’altres cursos han vingut a llegir-nos contes i ja fa dies que fem diferents activitats plàstiques, molt creatives, al voltant de Sant Jordi.

A l’escola gran, de nou ens hem tornat a trobar a la Plaça de l’escola per fer els tradicionals Jocs Florals, que han premiat un munt de bones obres literàries elaborades pels infants i joves de l’escola. Els actes de primària i secundària han estat conduïts per alumnes que han fet una presentació fantàstica i hi ha hagut algunes actuacions musicals de primera!

També hem repartit els diplomes de l’alumnat que ha quedat en un lloc destacat a les proves Cangur de matemàtiques.

Al matí i a la tarda hem obert la nostra paradeta de llibres i roses i n’hem venut un munt!! Les noies i els nois de 5è i 6è que n’han estat responsables desenvolupant el seu projecte “Som el que fem” han treballat de valent però ha valgut molt la pena! Gràcies, famílies per la vostra participació i els vostres donatius, aviat us explicarem com acaba aquest projecte i a quines ONG’s destinarem tot el que hem recaptat.

Definitivament ha estat un gran dia!

Be the first to comment on "CELEBRACIÓ DE SANTJORDI"