PROPUESTAS EDUCATIVAS CON PIEZAS SUELTAS

Aquest dissabte 23 d’abril, l’Elena Casadevall, mestra de l’escola va presentar el seu llibre, PROPUESTAS EDUCATIVAS CON PIEZAS SUELTAS , que ha escrit juntament amb Montse Pastra.

L’acte de presentació va comptar amb la col·laboració de la Laura Gual, també mestra de l’escola. Durant l’acte es va aprofundir en diferents aspectes pedagògics que aporten les propostes.

Aquest llibre vol donar a conèixer les peces soltes i el seu vessant educatiu, per dur a terme tant a les aules com a casa. Les peces soltes són un material no estructurat que proporciona als nens i nenes connexions amb la seva creativitat, imaginació i aprenentatge a partir del joc. Trobareu eines de com fer primer una bona col·lecció de peces soltes, classificant-les segons siguin recollides a la natura, reciclades per poder donar una segona oportunitat a alguns objectes o materials i fomentar així hàbits com l’estima al medi ambient, i finalment, les més properes i que podem trobar a casa. Trobareu més de 60 propostes educatives amb peces soltes, de diferents àmbits per posar en pràctica de forma creativa a l’aula oa casa i potenciar així l’aprenentatge significatiu.

Des de l’escola sentim un gran orgull que diferents mestres puguin dur a terme les seves propostes literàries fent grans aportacions en l’àmbit educatiu.

Moltes felicitats, Elena!

Be the first to comment on "PROPUESTAS EDUCATIVAS CON PIEZAS SUELTAS"

Deixa una Resposta

%d bloggers like this: