LLEGIM PER UCRAÏNA!

Us presentem aquest projecte urgent liderat per alguns infants de 6è  pensat per ajudar a les persones refugiades de la guerra d’Ucraïna.

Com sabeu, últimament, s’està difonent el missatge que per ajudar de manera efectiva les ONG’s que treballen sobre el terreny ajudant a les persones refugiades (ACNUR, Intermón, Unicef, Creu Roja Internacional, Metges sense Fronteres, etc.), necessiten recursos econòmics.

Per això, a través del projecte Som el que Fem de l’escola hem engegat aquesta iniciativa, aprofitant que queda un mes per Sant Jordi.

• Recollirem llibres en bon estat de totes les edats i gèneres, preferiblement per infants i joves.
  • Després els classificarem i muntarem una parada de Sant Jordi.
  • Vendrem els llibres a un preu “de voluntat”.

TOTS els diners que guanyem aniran a ONG’s per ajudar a Ucraïna.

Us demanem que a partir del proper 14 de març i fins el 8 d’abril porteu llibres de 2a mà en bon estat i els dipositeu a les caixes que trobareu a l’entrada de l’escola.

Amb tots els llibres podrem muntar la parada solidària de Sant Jordi.

Com més llibres tinguem, més en podrem vendre i més podrem ajudar!

SOM-HI, SADAKO, AQUEST SANT JORDI… LLEGIM PER UCRAÏNA!

Be the first to comment on "LLEGIM PER UCRAÏNA!"