Activitats-d'estiu

Totes les activitats d’estiu estan organitzades per l’ escola i compten amb la presència de docents del mateix centre que garanteixen una línia coincident amb el projecte de l’escola i un coneixement exhaustiu dels alumnes.

Totes les activitats d’estiu també estan obertes a alumnes de fora l’escola.

colonies

CASAL ESTIU
Durant tot el mes de juliol i les primeres setmanes de setembre l’escola organitza un casal obert a alumnes d’entre 3 i 11 anys. Durant aquest període es combinen les activitats esportives amb jocs, sortides i moltes altres activitats que permeten als alumnes que hi participen poder passar-s’ho bé i conèixer molts nens i nenes d’altres cursos.

COLÒNIES D’ESTIU
Cada estiu s’organitzen unes colònies d’uns 10 dies de durada en alguna casa de colònies de Catalunya. Sempre en un espai idoni per poder gaudir de la natura i el lleure amb activitats que organitzen els monitors i monitores especialitzats.

ireland

ENGLISH SUMMER. ESTADES A IRLANDA
Als alumnes de secundària se’ls ofereix la possibilitat de viatjar a Irlanda, amb l’objectiu de millorar el seu nivell d’anglès i alhora conviure amb una família estrangera. L’estada és de tres setmanes en un poblet, Schull, situat a uns 100 Km de Cork.
Els nois i noies viuen en famílies i al matí van a classes d’anglès i a la tarda practiquen activitats diverses: esportives, culturals i d’expressió.

ENGLISH SUMMER. ESTADES A ANGLATERRAvinilo-inglaterra-bandera-i
Aquest curs els alumnes de 5è i 6è d’educació Primària i 1r d’ESO, també es poden inscriure a les colònies a Anglaterra. L’estada és de dues setmanes a Kelly Collage que es troba al costat de Devonshire, al sud oest d’Anglaterra. Durant aquesta estada els alumnes faran classes i activitats i conviuran en un entorn d’un tipic “English Collage”.

Saber-ne més…