Continuitat

Gran part del treball tutorial de curs de 4t d’ESO es dedica a identificar els interessos acadèmics i personals de cada alumne per tal d’acompanyar-los en el procés de tria del centre i de la tipologia dels estudis postobligatoris que més s’ajustin als interessos de cadascú. Aquest és un moment molt significatiu en el procés de l’evolució de l’alumne/a, ja que és una de les primeres grans decisions en què han de ser plenament partícips del procés de tria.

Tot aquest procés es fa en cohesió plena amb les famílies, a fi que la base sigui el diàleg entre l’alumne/a, l’escola i la seva família, sempre prioritzant els interessos dels nois i noies, per tal que en siguin els veritables protagonistes i se sentin acompanyats.

La majoria dels nostres alumnes continuen els seus estudis en tres centres de batxillerat: la Institució Cultural CIC, l’escola Súnion i l’escola Pia Nostra Senyora.

Tots tres centres ofereixen un alt nivell acadèmic i de qualitat pedagògica que s’ajusta a la línia sostinguda al projecte de l’escola, fet que garanteix un molt bon acoblament dels nostres alumnes. En tots tres centres es manté un bon seguiment personal i acadèmic dels nostres exalumnes.

També en aquest curs es fa un important seguiment dels centres de cicles formatius per orientar  aquell alumnat que escollirà aquesta via per continuar els seus estudis post obligatoris.