projectesomriusA l’Assemblea de Primària d’avui s’ha presentat Projecte Somriu’S, un projecte que pretén vetllar perquè tots els nens i nenes, nois i nois de Sadako trobin que l’Escola és un lloc segur, tinguin sempre ganes de venir-hi, estar-hi bé i trobar-hi el seu lloc.Captura de pantalla 2015-11-12 a les 17.20.39
El nom del Projecte sorgeix de SOMRIU SADAKO, que abreugem dient SOMRIU’S. Volem transmetre aquest objectiu a través del Lema: Somriu Sadako, tothom està bé!!!
El Projecte s’anirà fent extensiu a tota la comunitat educativa de Sadako i es basa en diferents projectes locals i internacionals que promouen la convivència i el desplegament positiu d’habilitats socials. Aquest projecte s’uneix al projecte IMPLICA’T, que promou la implicació de tots els alumnes de l’escola en dinamitzar espais o projectes de l’escola cercant la millora de tota la comunitat i el projecte ACOMPANYA’M, una amplicació rellevant dels models d’apadrinament de manera que tots els cursos passen a ser padrins o fillols o les dues coses simultàniament amb la voluntat de incrementar els vincles relacionals, personals i de suport entre iguals dels alumnes de l’escola.

Avui s’han presentat algunes de les seves línies:Captura de pantalla 2015-11-12 a les 17.20.47

• Sabem que tots tenim conflictes i hem de mirar de trobar les solucions. Si jo sol/a no puc i veig que m’està fent estar malament, o veig que hi ha un company que no sap com solucionar el seu conflicte és molt important EXPLICAR-HO A ALGÚ. Quan busco a algú per explicar-ho estic començant a buscar la solució.
  • En un conflicte hi sol haver un nen/a que ha d’aprendre a relacionar-se, una nen/a que se sent malament perquè no sap com resoldre el conflicte que té i altres nens i nenes que ho veuen.
  • Quan la manera que faig servir sempre per resoldre els conflictes no em funciona, el Projecte Somriu’S proposa que primer demani ajuda al meu padrí/na.
  • Si no se soluciona, en segon lloc buscaré els companys de pati d’ESO, que són els mediadors del pati.
  • Si encara no se soluciona, podré anar-ho a explicar a la persona adulta responsable del Projecte Somriu’S. Tindrem un lloc i un horari que estarà a les classes.
  • Comptarem amb una bústia i un correu per poder facilitar la comunicació.
  • El Projecte Somriu’S no podrà funcionar sense l’ajuda de tots. Només ho aconseguirem si volem tenir una escola on tothom estigui bé.

PRESENTACIÓ LOGO

EL PROJECTE SOMRIU’S JA TÉ LOGO!!!

Molts nens i nenes de l’Escola ens han fet arribar les seves propostes per tal de poder elaborar un Logo per al PROJECTE SOMRIU’S.

Un cop recollides totes les idees s’ha format un grup de “dissenyadors/es” de 2n d’ESO, mediadors de pati, que s’han posat mans a l’obra. Han vist que les idees que més s’han repetit han estat: Somriures, boques, cares amb somriures, lletres que somriuen, símbols de la Pau, nens i nenes somrients… La idea de trobar un somriure, amb el format que sigui, és la més proposada.

Després de fer dibuixos, esbossos, lletres que somriuen han arribat a un acord que ha  agradat a tots els dissenyadors/es i l’han treballat, unes lletres que somriuen i que semblen una cara… canviant el color, el fons… ja tenim LOGO!

I ara us el volem presentar!

Nueva imagen (60)Nueva imagen (59)

És el nostre LOGO, volem que sigui de tothom que està a SADAKO i que representi l’objectiu del PROJECTE SOMRIU’S: Que tothom estigui bé a l’Escola.

Sabem que entre tots ho podem aconseguir!!!

Moltes gràcies a tots els nens i nenes que ens heu fet arribar les vostres idees!