1. Per què som una escola que aprèn.

2. Per la seva metodologia pròpia i actual però ben arrelada en la seva pròpia història.

3. Pel seu equip docent, compromès, estable, implicat, il·lusionat i reflexiu.

4. Per què incorpora la tecnologia com una eina més del procés d’aprenentatge dels infants i joves.

5. Per què és una escola viva, participativa i oberta a les famílies.

6. Pels bons resultats assolits pels seus alumnes.

7. Per la capacitat d’innovació, transformació i adequació del model educatiu als temps actuals i als nous models de   l’aprenentatge.

8. Per la seva ubicació a cavall entre Barcelona i Collserola en un entorn i paisatge verd i agradable.

9.  Perquè dóna molta importància a valors humans, socials, democràtics i cívics en el procés de formació de l’alumnat.

10. Perquè es potencia el protagonisme i la implicació de l’alumne/a en el seu propi procés d’aprenentatge, fomentant l’autoconcepte positiu i l’autoestima, claus de l’èxit escolar, promovent l’emprenedoria, la innovació, el treball en equip i l’empatia.

perquesadako

Així veuen l’escola les nostres famílies:

Paraules-escola

Recull de les 3 paraules proposades per més de 300 famílies de l’escola per definir-la.