Captura de pantalla 2014-12-30 a les 22.32.50sadako-escola-personalitzad

L’escola compta amb un equip d’excel.lents professionals abocats en la construcció d’un projecte pedagògic comú que permeti als nostres alumnes i la resta del personal de l’escola desenvolupar-se personalment i enriquir-se acadèmicament. L’escola, des dels seus inicis ha mantingut la seva voluntat de compaginar la qualitat del seu ensenyament amb una cura especial en la formació integral dels seus alumnes. Conscients dels canvis socials, d’accés i gestió de la informació o de les mateixes estructures familiars, l’escola està immersa en un procés constant de reflexió i innovació que permeti oferir als alumnes un projecte que els proveeixi de les eines i coneixements que els requerirà el seu futur.

El compromís, la perseverança i la responsabilitat són actituds que s’aprenen sobretot des de la quotidianitat i la practica diària. L’escola està modelada des d’un ensenyament proper que pretén imbuir els seus alumnes d’un clima i unes actituds, al nostre entendre, essencials en el seu procés maduratiu i de desenvolupament personal. És per això que a tot el desplegament curricular establert als diferents cursos de l’escola l’acompanya un complet ventall d’activitats, metodologies i estructures que promouen a l’escola la participació, l’autonomia i la implicació en el procés d’aprenentatge.

L’escola és declara oberta al món i a les famílies dels nostres alumnes. Només des de la complicitat amb el que succeeix al món i de la veritable complicitat amb les famílies és possible una formació integral i de qualitat. Així, l’escola ofereix múltiples maneres de participar-hi activament i poder conèixer des de dins com la viuen els seus fills i filles. Ens sembla que des dels pilars de la confiança i la transparència és com millor podem construir la formació del nostre alumnat.

En aquesta web es pot trobar informació sobre l’activitat de l’escola i sobre els serveis que s’hi ofereixen. S’hi recullen exemples d’eines i metodologies que destaquen en el nostre projecte i el fan singular i viu per a totes aquelles persones que en formem part.

Benvinguts al web de l’escola Sadako!

Jordi Musons i Mas
Director de l’Escola Sadako
jmusons@escolasadako.cat
www.jordimusons.wordpress.com
twitter: @jordimusons

Entrevista feta pels alumnes de 5è entorn la direcció de l’escola.