Sadako va ser seleccionada al maig del 2015 com a Ashoka Changemaker School.
Les escoles changemaker han estat triades per Ashoka per inspirar a la resta de la comunitat educativa i contribuir a la transformació del sistema educatiu L’objectiu és oferir als infants i joves un model educatiu que fomenti l’empatia, el treball en equip, la innovació o l’educació emocional entre d’altres competències personals.

Les escoles Changemaker disposen de tot el recolzament d’Ashoka en la tasca de dur als alumnes al centre del procés d’aprenentatge, comptant amb els seus fellows o emprendedors socials.

Per l’escola, haver estat seleccionada com escola Changemaker ha estat una fantàstica realitat que s’ha alineat amb el nostre projecte educatiu per donar encara més vitalitat a la innovació educativa, el foment d’una actitud emprenedora i social al nostre alumnat o la estimular la voluntat de l’escola decontribuir a la millora educativa en un sentit molt amplia, co-creant amb altres persones i institucions amb aquest apassionant objectiu compartit que és millorar l’educació dels infants i joves. En definitiva de formar alumnes Changemaker que promoguin la millora del món on viuen.